Dåligt med uppdateringar nu, I know.

Håller på med tre böcker parallellt och kommer ingen vart med någon av dem (en för att den är på tyska, den andra för att den är aplång och den tredje för att den helt enkelt är förbannat tråkig.) Men! Började just läsa en fjärde bok (”Kokain” av Tom Feiling) som är väldigt intressant, så förhoppningsvis blir den utläst inom en snar framtid!

Annars då? Tja, den utlovade kvävande mängden studentlitteratur anlände just. Och 1/3 av den är på norska. Huzzah.

Sen så ska jag, framåt slutet av oktober, vara med i mitt första tärning-och-papper-rollspel – och hur coolt/supernördigt är inte det? Ska bli skönt den dagen då vi faktiskt får börja spela, för eftersom det kunde ta mig flera timmar bara att välja namn åt min WoW-karaktär har hela rollspelsgrejen utvecklats till en stor tidstjuv.

Men nu ska jag bannemig gå och läsa.