Det har varit dåligt med uppdateringar här på bloggen ett tag nu, men se det här som mitt officiella ”I’m ba-ack!”-inlägg för nu jävlar — det här blir en fin höst. Här är en kort uppdatering av läget, så att vi inte glider ifrån varandra <3

 

Händer just nu

  1. Jag är på Bokmässan och köper obscena mängder böcker seriealbum.
  2. Och imorgon ska jag på bokbloggarmiddag med MonsterSteffa och Kulturkollo-tjejerna, allright!

 

Händer i höst

  1. Jag arbetar numera på EPOK förlag. Det innebär att jag inte längre kommer att recensera några Epok-böcker här på bloggen p g a risk för partiskhet. …såååå om du gillar svensk skräck och science fiction, se till att själv spana in vår hemsida!
    (Just nu jobbar jag med Susanne Samuelsson och hennes novellsamling ”Kattmänniska” och känner mig grymt entusiastisk, för den är genuint obehaglig för mig.)
  2. Jag har läst JÄTTEMÅNGA (typ åtta) böcker i sommar. Alla ska recenseras. Stay tuned.

 

Ses i höst!